<div style='background-color: none transparent;'><a href='http://www.rsspump.com/?web_widget/rss_ticker/news_widget' title='News Widget'>News Widget</a></div>

Saturday, February 4, 2012

ASTRO RIA SIARKAN DOKUMENTARI KHAS LISA DAN YUSRI



Siapa yang tidak sabar untuk lihat majlis perkahwinan paling meriah untuk tahun 2012? OMG kami sendiri dapat merasa kuat aura debaran’nya. /sarcasm
Lisa Surihani dan Yusry KRUakan bernikah pada 23 Februari 2012 ini di Marriot Putrajaya Resort & Spa dalam suasana sederhana.
Namun, kesederhaan pasangan ini tidak menghalang Astro Ria untuk menyiarkan 2 dokumentari khas buat pasangan ini selepas majlis perkahwinan mereka selesai nanti.
Dokumentari 2 episod Yusry KRU & Lisa Surihani berjudul ‘Semarak Ikatan Cinta’ ini akan di’tayangkan pada 25 Februari & 3 Mac 2012 namun waktu tayangan masih belum d’umumkan kepada peminat hiburan Malaysia.
Lisa Surihani & Yusry KRU turut menjadi pasangan muka hadapan untuk majalah Astro View edisi Februari 2012 yang menampilkan tema percintaan ala Valentine’s Day. Lisa Surihani nampak sweet dalam persalinan tersebut.

0 comments:

Post a Comment