<div style='background-color: none transparent;'><a href='http://www.rsspump.com/?web_widget/rss_ticker/news_widget' title='News Widget'>News Widget</a></div>

Sunday, January 15, 2012

DAKWAAN RITA RUDAINI BERBAUR UGUTAN - ZAKUAN ADHA


Tidak hanya berdiam diri, Zaquan Adha memberi respon terhadap dakwaan yang ditulis oleh Rita Rudaini melalui Twitter’nya yang mengatakan Zaquan pernah melakukan perkara tidak baik terhadap seorang wanita sehingga menyebabkan wanita yang dinyatakan oleh Rita Rudaini sebagai M itu mengandung.
Menurut Zaquan, tuduhan yang ditulis oleh Rita Rudaini di Twitter miliknya itu adalah fitnah semata-mata dan Zaquan menambah yang ianya sebagai satu ugutan yang bertujuan untuk memalukan serta menjatuhkan maruahnya sebagai orang yang dikenali. Seperti kata Zaquan yang kami petik dari mStar:-
“Terlalu banyak tuduhan berbaur negatif yang dia (Rita) lemparkan kepada saya. Terus terang saya katakan, dengan apa yang ditulis dalam Twitter itu sebenarnya berbaur ugutan kepada saya. Sudahlah ibu dan ayah saya tidak sihat, jika mereka dapat tahu tentang hal ini, mereka pastinya kecewa,”
Dalam pada itu, Zaquan atau nama penuhnya Mohd Zaquan Adha Abd Radzak turut menasihati kakak iparnya itu agar menghentikan fitnah tersebut.
Tuan punya body sudah memberi penjelasan jadi tiada lagi persoalan sama ada dakwaan Rita Rudaini terhadap Zaquan itu benar atau rekaan semata-mata. Jelas, Zaquan mengatakan dakwaan Rita Rudaini itu adalah fitnah. Tapi sejauh mana kebenaran penjelasan Zaquan itu, hanya mereka sahaja yang tahu.
sumber : zonartis

0 comments:

Post a Comment