<div style='background-color: none transparent;'><a href='http://www.rsspump.com/?web_widget/rss_ticker/news_widget' title='News Widget'>News Widget</a></div>

Monday, February 6, 2012

TASHA SHILLA BERSAMA VIP SERTA ALKOHOL D MEJA



Tak habis dengan kontroversi yang dicetuskan sebelum ini di sebuah kelab malam apabila Tasha Shilla dituduh menari ghairah, kali ini selebriti yang sedang meningkat naik ini menjadi buah mulut orang lagi.
Mungkin sebelum ini Tasha menyangkal dakwaan mengenainya menari secara ghairah di sebuah kelab malam di kota Kuala Lumpur. Namun kali ini, apa pula jawapan yang akan diberi Tasha selepas dilihat dalam keadaan yang lebih teruk?
Bukan hendak memfitnah, menurut sumber percayai, Tasha dipercayai berpacaran bersama seorang VIP di sebuah restoran di Pavilion pada malam Khamis lepas. Menurut sumber yang hanya ingin dikenali sebagai Ratshi, Tasha kelihatan sangat mesra bersama lelaki yang berstatus VIP tersebut dan di meja mereka turut kelihatan air minuman keras.
Namun sedikit mengecewakan disini kerana tiada gambar yang diambil ketika kejadian itu berlaku dan kami dapat rasakan bahawa itu bukan Tasha sebenarnya. Mungkin pelanduk dua serupa? Takkanlah Tasha mahu melakukan perkara sebegitu di tempat umum kan? Dengan alkohol diatas meja, mustahil.
Mari kita tunggu kenyataan dari Tasha selepas ini, harap-harap wanita yang dilihat bersama VIP dan alkohol di atas meja itu hanyalah pelanduk dua serupa.
Sumber : OhBulan

0 comments:

Post a Comment