<div style='background-color: none transparent;'><a href='http://www.rsspump.com/?web_widget/rss_ticker/news_widget' title='News Widget'>News Widget</a></div>

Monday, January 16, 2012

BENARKAH NASHA AZIZ SUDAH BERNIKAH DENGAN SEORANG JEJAKA WARGA BRUNAI



Model dan juga pelakon yang boleh dikategorikan terkenal jugalah iaitu Nasha Aziz dikatakan sudah bernikah dengan seorang warga Brunei yang bergelar Haji dan berstatus duda. Malah turut dikatakan bahawa Nasha Aziz dan jejaka warga Brunei itu sudahpun bergelar suami isteri dalam tempoh 5 ke 6 bulan. Lama sudah tu.
Seperti apa yang disampaikan oleh penyampai gosip ini di laman Cari:-
“Correction. The guy yang kahwin Nasha ni ex wife bukan Caucasian hah, mintak ampun. Local woman ex wife p dah lama divorced lah.
“Khabarnya dah 5-6 bulan kahwin. Abis lah tentu wartawan scoop tis news nanti. Ampun lah tuan haji bocor citer kat sini lak,”
Walau bagaimanapun, apa yang dikatakan ini masih boleh dicop sebagai gosip atau dalam erti kata lain, baca boleh percaya jangan kerana tiada sebarang berita sahih mengenai perkara ini keluar di mana-mana akhbar. Jadi, sama-samalah kita nantikan jawapan daripada Nasha Aziz sendiri berhubung gosip ini. Reporter, tunggu apa lagi?

0 comments:

Post a Comment